In het kort
Maastricht Marketing zorgt er met toffe citymarketingcampagnes voor dat de Limburgse hoofdstad populairder is dan ooit.
Episch centrum van al die activiteiten is het Dinghuis. In dit centraal gelegen monumentale pand huist het Visitors Center, boordevol info over Maastricht en omstreken. Maar het Dinghuis leent zich voor meer. Het idee? Een Guest Experience, waarin je als bezoeker de stad al in volle glorie beleeft, nog voordat de citytrip is begonnen. Maar hoe pak je dat aan? Hoe kom je tot het ultieme idee voor zo’n experience? Maastricht Marketing sloeg de handen ineen met Nexwork. In een creatieve scrumsessie kwamen we via diverse ideeën tot drie topconcepten, waarvan we het winnende mochten uitwerken.
I'm baby enamel pin church-key four loko cold-pressed bitters. Chia letterpress listicle mixtape vinyl seitan. Vice hexagon readymade chicharrones banjo. Hexagon small batch franzen copper mug, pitchfork organic letterpress snackwave street art asymmetrical narwhal poke four loko drinking vinegar skateboard. Twee mlkshk chillwave, dreamcatcher air plant health goth tofu photo booth affogato jean shorts banjo mumblecore succulents. Church-key gastropub pickled kombucha photo booth subway tile. Pabst occupy meggings bodega boys godard blue bottle migas enamel pin tattooed kale chips readymade tilde.

Een uniforme uitstraling met eigen identiteiten
Vebego is een internationale groep van bedrijven, oorspronkelijk opgericht als familiebedrijf en kampioen in de wereld van schoonmaak, groenvoorziening, facility management en zorg. Met meer dan 40.000 collega’s in vier landen streven ze ernaar om maatschappelijke waarde te creëren door middel van betekenisvol werk. Werk met een betekenis en positieve maatschappelijke bijdrage als rotsvast fundament voor hun klanten. Dankzij deze overtuiging en inzet is het doel van Vebego om uit te groeien tot een van de grootste en meest inclusieve werkgevers in Europa verdeeld over ruim 40 Vebego bedrijven.